Fjellferien dag 12


Innlegg nr 13
Da var siste turdag kommet. Jeg hadde bestemt meg for at det ble tur, hvis været var ok. Været var sånn tålig, så vi ble 9 stk som tok turen til Knutshøe. Knutshøe er «lillebroren» til Besseggen, og legger parallelt med Besseggen, på motsatt side av Gjendevatnet.


Knutshøe er ca 1550 MOH på den høyeste eggen. Der var et par utfordrende og luftige plasser, men etter alt vi har håndtert på denne turen, så tok vi denne utfordringen også.


 Flott tur med mange fine utsiktspunkter. Etter å ha gått over hele høen/eggen, gikk vi gjennom en fin dal for å komme tilbake til bilene.

Etter turen pakket jeg og sjåføren/guiden min Atle inn i bilen og vendte nesen hjemover.


Det har vært en fantastisk ferie, med mange uforglemmelige opplevelser, nye venner, utfordringer i høyden og flotte turer. Tusen takk til alle som har vært med. En ekstra stor takk til Kjelli som tross alt startet hele greia, og til Atle for trygg og god guiding/motivering. Ellers og en stor takk til alle som hjalp meg i starten når motet sviktet, spesielt på Slogen. 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

