Fjellferien dag 2


Innlegg nr 2 

I dag var været så dårlig at de bestemte seg for å gå til Kvitegga. Været så tålig ut fra morgenen, men det skulle ikke vare.  


Det regnet 95% av turen, i tillegg til vind og tung tåke. Det var til tider et helvete, unnskyld uttrykket. Kaldt, vått, grått og glatt. Men vi i gruppa koste oss allikevel som best vi kunne. 


Det kan bare bli bedre værmessig fremover, og heldigvis melder de bedre fremover. ☀️


Torin benytter sjansen til en kvil, viktig å kvila når du kan. 

Endel av gruppa, ca 6-8 stk snudde ca 3 km før vi kom til toppen. Da var de så kalde, leie og våte. Etterhvert var der andre og som tregte de ikke hadde snudd.


Dette er for spesielt interesserte, det ser jeg. Jeg har enda ikke kommet meg hjem i dusjen, og allerede nå gleder jeg meg til turen i morgen. Så det går fort over. Vi har kost oss tross alt🌧❄️💨☔️☔️

Dette innlegget ble publisert i Fjellferien 2016 og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

