Ferien 2016


ferie 2016

Her er utgangspunktet for ferien min i 2016: 12 dager i norsk fantastisk natur, på fjelltur i Sunnmørsalpene og Jotunheimen. Dette skal skje fra 12-28 juli, sammen med Austrått Fjellvandrer og Turkompani. Jeg gleder meg helt sykt, dette blir magisk. Så får jeg bare håpe høydeskrekken ikke ødelegger for mye, jeg har jo blitt mye bedre på dette de siste årene. Allikevel har jeg en grense, de fjelltoppene som omtales som «meget luftige», kommer jeg nok til å måtte stå over. Men,men- jeg bekymrer meg ikke for det nå. Det er bare å glede seg tenker jeg, så løser vi utfordringene når vi kommer dit. 3 måneder til vi drar avgårde.  Vi er heldige som har slik en magisk natur som vi kan boltre oss i. Så bloggen kommer til å være flittig brukt denne ferien også.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

