Innlegg nr 10


Takk for denne gang

Det ble en brå slutt på bloggen etter India turen, mest fordi den travle hverdagen grep tak i meg så fort vi hadde landet. 

Jeg er nødt til å få takke Piyush og Silky, deres familier, alle slektninger og venner vi ble kjent med og reisefølget mitt for at dere alle var med og gjorde dette til en fantastisk reise. Dette var en «once in a lifetime» opplevelse! 

Det indiske folk er så rause og inkluderende, de tok oss inn som om vi var nær familie, jeg blir stolt og ydmyk på en gang. Tusen takk! 

Piyush og Silky ❤️❤️, jeg håper av hele mitt hjerte at dere finner lykken i ekteskapet. At livet blir en spennende reise som dere gjør sammen. Jeg skal gjøre mitt beste for å hjelpe/støtte Silky når hun kommer til Norge. 

Takk til alle dere lesere, hadde ikke vært noe særlig med en blogg om ingen gadd å lese. 😘😘😘
Mer bilder fra turen:

   
Mange kule taxier linet opp på flyplassen i New Dehli.

    

Første måltidet i India: frokost hos Piyush sine foreldre.

  

Tror overlast er et ukjent begrep i India

  

Fra hotellet vårt i Jaipur, nydelig hotell. Det har tidligere vært palass for de kongelige. 

                                                     

   
                                                                                           

Dette innlegget ble publisert i Bryllup i India og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

