Innlegg nr 3


Mandag 
Etter en god natts søvn følte jeg meg nesten som et nytt menneske… Nok til at det fristet med en tur i treningsrommet. Jeg er ikke vant med bukking og slik fantastisk service som de yter her: når jeg hadde drukket opp vannet, stod han som jobbet i gymmet klar med ny vannflaske, når jeg skulle ha på vekter, ilte han til og la på, når jeg var ferdig et sted, kom han til å ryddet, vasket og la klar nytt håndkle og vann. Det var litt ubehagelig å ha en fremmed inder som står og passer på meg når jeg trener, men jeg skjønner det er jobben hans.  

Det var en helt ny gjeng som møttes til frokost idag, utrolig hva det gjør med noen timers god søvn. Plutselig var vi alle 4 boblende av energi. Klar for en ny dag i dette fantastiske landet.  

  Mer nytelse: hårvask/kur med hodebunnsmassasje, fantastisk. Jeg har som vanlig reist fra hårbørsten, så da er det en grei måte å bli klar for bryllupet i kveld. Threading av bryn er en indisk måte å nappe/fikse bryn på. Smertefritt og veldig effektivt. 

 
Brudgommens foreldre hadde invitert oss på lunsj idag. Her fikk vi møte brudens foreldre og familie. Bruden får ikke være med, hun får ikke omgås noen før seremonien i kveld.

Her er bilde av meg, Piyush og bestemoren hans:  

Siden der er så utrolig med gjester hele dagene, så har de leid inn 7 personer som bare lager mat hele dagene. Der er med andre ord mulig å få mat, samme når tid du kommer til foreldrene til Piyush. Vi fikk servert nydelig mat, som vanlig er alt vegetar. Maten er hot og god, og den serveres med knallgodt indisk brød.   

Vi tror alltid vi har så god tid, men det har vi aldri. Ting tar tid i dette landet, så da vi hadde vært innom og tilpasset klærne til bryllupet, var det bare å gjøre seg klar til bryllupsfest. Jeg måtte ha meg en hvil i butikken, mens jeg ventet på at Mauri handlet halve butikken.  Jeg sov ordentlig godt, helt til Morten tømte vann på meg….

  

Her er litt flere bilder fra idag:

   
   

Idag mente Piyush at der var 52 grader, men guiden hevdet der var 44, varmt er der uansett. Det går bedre enn forventet med varmen. 

Reisefølget er upåklagelig, vi koser oss og har det fint sammen. 

Her er vi alle utenfor hos The Duggals:   
Takk til alle dere som følger med på bloggen! 

Dette innlegget ble publisert i Bryllup i India, Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

