Avreise fra Norge


Da er vi på vei, og har en lang reise foran oss. Jeg gleder meg sykt til å få oppleve India, etter hva jeg har hørt så er det totalt annerledes enn steder jeg har besøkt før. Enda jeg har vært på endel eksotiske steder før. 
Jeg tok avgårde kl 04 00 natt til lørdag, turen min startet med å plukke opp brudgommen Piyush på Lura. Vi er på hvert vårt fly, men drar noenlunde samtidig fra Sola. 

  
Da jeg kom inn i avgangshallen, var jeg iallefall glad for at jeg ikke reiste på charter, hele hallen var stappfull av Rhodos og Kreta reisende. Veldig forståelig at de vil reise til varmen, siden vi har hatt så kaldt vær hjemme. 

  
Nå er jeg sjekket inn, rødvin er handlet, og jeg er klar. Det blir en lang reise, vi er fremme på hotellet søndag morgen rundt Kl 06. Altså venter ca et døgn reisetid. 

Adios amigos😇😘☺️✈️✈️✈️

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Avreise fra Norge

  1. May Brit sier:

    India æ et eventyr – fargane – luktene og havet av mennesker. Indisk bryllup er også sanselig og enestående 👰🏼🎩 du æ heldige – sug te dæg av øyeblikk og del alt du kan 🙏

Legg igjen en kommentar

