Syt og klag 😫😝😁😳


Dette blir et lite klageinnlegg… Tenk så lenge, og så godt som jeg har planlagt og forberedt denne turen, hvem kunne vel vite at denne siste uka skulle bli helt på trynet…

Det begynte på torsdag i forrige uke, med skikkelig omgangssyke. Dere vet jo alle hvor pigge vi føler oss etter et par dager med det… Som om ikke det var nok, så ringte de fra legekontoret, og bad meg doble jerndosen, da jernlageret mitt er altfor lavt. Det kan faktisk bli avgjørende mot toppen av Killimanjaro. Jeg gjorde selvsagt som jeg fikk beskjed om, siden de ikke sa noe om mulige bivirkninger, så kom jeg ikke på å sjekke det en gang..

Så dere kan tenke dere, først omgangssyke, så på lørdag fikk jeg de verste «ollingene» i magen, magekramper og den fæleste diaré jeg har opplevd, uten at jeg skal utbrodere det noe mer… Og dette er FØR jeg har forlatt Norge 😩

20140303-115549.jpg

Jippi, så herlig, og idag er det mandag, og det er nesten like ille fortsatt, selv om jeg selvfølgelig har kuttet ut jerntablettene. Jeg er blodgiver, og pleier aldri reagere på den dosen jeg tar etter tapping. så det streifet meg faktisk ikke engang at der var sånne bivirkninger. Jeg fikk det nok litt ekstra ille også, siden jeg nettopp har vært syk.

Så da sitter jeg her, og venter på taxien til flyplassen…. slapp, dehydrert, ollen i magen, og føler meg definitivt ikke istand til å forsere noen fjelltopp nei…😱

Trøsten må være, at det forhåpentligvis ikke kan bli så mye verre… eller, vent nå litt- 7-8 timer flytur, med løs mage, der har vi det jo allerede… pokker og….

20140303-115659.jpg

Dette var forhåpentligvis det første og siste negative innlegget, men jeg måtte bare få ut litt frustrasjon, greit å legge den igjen i Norge…

See you in Africa peeps… stay tuned for more😘😇😎🌞🍷😊😉

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Syt og klag 😫😝😁😳

  1. Hilda sier:

    God tur og lykke til ! Klem 🙂

  2. Vibeke sier:

    Årh stakkar deg! Får håpe det kun går oppover fra her, i dobbel forstand ;-P God bedring! God tur, og lykke til! ❤

  3. Helèn Larsen sier:

    Lykke til Gunn, håper du blir fort frisk så du kan nyte den flotte turen din 🙂

Legg igjen en kommentar

