Tanker før turen…


37 dager igjen, og jeg kjenner jeg begynner å glede meg noe sykt. I natt våknet jeg kl 02 30 og kom plutselig på hvor regnbuksa mi ligger, den har jeg lett etter, så da måtte jeg stå opp og finne den frem. Ja, sant- den der underbevisstheten jobber når vi sover og tydeligvis…

Har begynt å tenke litt på alt jeg trenger å ha med meg, hvordan jeg skal få pakket, og hva jeg må rundt å låne/samle inn, og hva jeg trenger å kjøpe.

En ting er spillere, der finnes mange barmhjertige sjeler, som har bidratt med votter, skjerf og hansker til bærerne, jeg er overbevist om at det vil bli satt stor pris på- tusen takk til de som har levert så langt.

Takk til Gro Kyllingstad for at jeg får låne bag og staver av deg, Gerd tusen takk for lånet av sovepose. Greit hva jeg slipper å handle til en slik tur, dyrt blir det jo uansett. Har blitt vaksinert for noen tusenlapper, og kjøpt med meg Diamox på apoteket. Ingen skal kunne si jeg ikle er godt forberedt.

Anita Berntsen, min kjære kollega, har delt massevis av sine erfaringer, det er gull verdt for meg!

Ellers er det bare å få unnagjort eksamen som Personlig Trener 22 og 23 februar. Så begynner pakkingen, og nesen vendes mot Oslo lørdag 1. mars. Nærmer seg mitt livs eventyr-tur. Håper bare jeg blir istand til å komme meg til topps, jeg er ikke flink til å «tape», så jeg har tenkt å gi alt…

Godnatt folkens 😇😘

20140125-230918.jpg

Dette innlegget ble publisert i Diverse og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Tanker før turen…

  1. elsenordfra sier:

    HA-LLO, jeg og vil! Blir sikkert dødsfettttt!

Legg igjen en kommentar

