Instagram


20131120-215818.jpg

Da sitter jeg her syk, på 6. dagen og drømmer meg vekk til Kilomanjaroturen 3. mars. Blir en fantastisk opplevelse, selv om jeg på nåværende tidspunkt ikke kan fatte hvordan jeg skal klare å gå opp dit, akkurat nå har jeg nok med å gå ut til doen….

Tanzania er et fattig land, har hørt at bærerne hverken har votter, skjerf, luer eller annet varmt tøy. Jeg må nok dra med endel ekstra til å dele ut.

Ellers hører jeg at de fleste får problemer med oppkast, neseblod og diaré. Litt i overkant mye kroppsvesker spør du meg. Ekstra toelattpapir, kleenex og antibac vil iallefall få plass i sekken min.

Da får jeg bare drømme videre om giraffer, Zanzibar, Kilimanjaro og alt det andre fantastiske som venter meg der ute. Husk folkens: livet er for kortfilm å utsette drømmene dine, vi lever i dag!!

Image | Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

