Nedtelling


Er skikkelig på nedtelling mot drømmeferien min. Kun109 dager igjen, det går superfort fremover, først er det bursdag, jul, eksamen- og vips så er dagen her….. Tenk at jeg endelig skal få oppfylt en årelang drøm om å gjøre et forsøk på å bestige Afrikas høyeste fjell: Kilimanjaro!!! Gleder meg, men gruer meg litt og. Har fått endel tips fra en kollega Anita,som var der i fjor, det har vært veldig hjelpsomt. Der fikk jeg sånn informasjon, som reiseselskapet ikke gir deg, som f eks at hvis du låner liggeunderlag der nede, så må bæreren din klare seg uten, fordi da er det hans underlag du bruker… Huff, da hadde ikke jeg klart å sove, hadde fått skikkelig dårlig samvittighet. Dårlig med klær har de og, så mange av bærerne går og fryser. Jeg kommer til å dra med endel ekstra klær, som jeg kan dele ut. I tillegg vil jeg bruke slike plagg selv, som jeg bare kan gi bort før jeg reiser videre. Da slår jeg to fluer i en smekk: får gjøre noe godt for bærerne, og slipper å dra det med meg hjem igjen.

20131114-193407.jpg

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

