1 plass…


1 plass: Hoi An, en sjarmerende liten by, på størrelse med Sandnes, med en av de flotteste strendene jeg har sett, utrolig flott «scenery», nydelig Black Forrest kake på Cargo, flinke skreddere, trange smågater med koselige restauranter, kjempekjekt hotell, og tvers gjennom en knallkjekke plass å være. Her kunne jeg vært mye lenger, og her vil jeg definitivt dra tilbake.

Dersom noen skal dra til noen av disse stedene jeg har vært, så har jeg masse anbefalinger å komme med, både når det gjelder hotell, restauranter, massasje og andre ting. Så dersom det blir aktuelt for deg å dra hit, så er det bare å ta kontakt.

Tusen tusen takk til den fantastiske, omsorgsfulle og vennlige guiden Thye, som gjorde denne turen så bra for alle som overhodet mulig. Han strakte seg lenger enn langt for å tilfredsstille alles ønsker på turen.

Tusen takk til alle dere som har fulgt bloggen min, og takk for denne gang.

Det kommer en siste post, litt senere, med flere flotte bilder fra turen.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

