Good morning from Vietnam


Vi nordmenn er ikke akkurat utskjemt med for mye sol, så strandturen min idag, ble utsatt da jeg ikke har lyst å ødelegge resten av turen med å være solbrent.

Så etter frokost idag, tok jeg en times power-walking, med lang bluse og bukse (HOT…), og jaggu klarte jeg å gå meg bort. Der er så masse smågater, og smau, så plutselig hadde jeg havnet langt inne i det «private» området til de som bor her i byen. Det var riktig koselig å rusle rundt, selv om jeg til tider følte jeg kom litt vel nære deres private områder. De smiler og er like blide uansett. Jeg prøvde så mange ulike gater, for å prøve å finne et sted jeg kjente meg igjen, etter en stund vurderte jeg å få en tuc-tuc til å kjøre meg hjem, men heldigvis så jeg plutselig et kjent sted, så jeg kom meg hjem.

I skrivende stund sitter jeg ved bassenget på hotellet, og koser meg, skal ned til skredderen for å prøve klærne jeg har bestilt kl 11, det blir spennende.

Har planer om en sykkeltur etterpå, men varmen er så intens, så jeg får se.

Snx 🙂 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

