Pakke


Pakkingen er sånn smått begynt, blir rart å dra et sted med sekk på ryggen.. Har fått låne en stor sekk, tusen takk Kathrine, slik at jeg både kan ha med det jeg vil, og i tillegg har plass til å shoppe litt. Treningstøyet må jo uansett være med 🙂
Jeg vet jo ikke helt hva jeg kommer til så antibac, lommelykt, aloe vera, solkrem og førstehjelpspakke må være med… Setter frem litt etterhvert som jeg kommer på hva jeg trenger.

20120703-165608.jpg

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

