Alene på ferie


Ferien iår, blir av ulike årsaker litt spesiell. Jeg skal dra alene på tur, for første gang i mitt liv, og har da valgt et fantastisk reisemål: Vietnam, Kambodsja, og Thailand. Tenk det, skal være vekke i nesten 3 uker.

Drar alene fra Norge, har kjøpt turen via Kilroy Travel, som igjen har kjøpt den av G Adventures. Det vil si at det er en gruppe mennesker, fra hele verden, som skal møtes i Hanoi, for så å tilbringe de neste 17 dagene sammen. Ingen kjenner hverandre fra før, og alle er ute på eventyr. Jeg gleder meg!

Vi starter i Halong Bay, som bildet i denne posten er fra, og der skal vi på «skjærgårdscruise» og overnatte på båt første natta. Jeg skal ikke foregripe begivenhetene, men vil heller poste nye innlegg etterhvert som turen skrider frem. De blir nok ltt korte, da jeg ikke drar med meg pc, men I-Pad, og nettmulighetne er nok litt ymse enkelte steder.

Så nå gjenstår 2 uker på jobb, 1 vaksine, 1 lån av sekk, litt gru-gleding, og så er jeg klar for årets eventyr. Håper du vil følge med meg.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Alene på ferie

  1. Liv A Skaar sier:

    Jeg gleder meg til å følge med. Dette ser super spennende ut! Stor klem og lykke til

    Mini-søs

  2. Hilda sier:

    Blir kjempespennende å følge med. Lykke t og klem.

  3. Anne Kirsti sier:

    For et eventyr du skal ut på. Glad for at jeg får sjansen til å følge med. God tur og masse lykke til.

  4. Vibeke sier:

    Dette va kult Gunn! 😀 Så kjekt at me får «bli med deg» på tur! Glede meg allerede! ;0) Riktig god tur, det blir nok et minne for livet 🙂 klem

  5. Tor. sier:

    Dette blir nok kjempespennande å følga med på.God tur å kosa deg masse:-)

Legg igjen en kommentar

